gfxgfx

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

gfx gfx
gfxgfx

Wil je ook meepraten?
Registreer je dan op dit forum.

gfx gfx
gfx
9336 aantal berichten in 1389 topics door 121 geregistreerde leden - Nieuwste lid: janklaasen Donderdag 09 September 2010, 03:53:11
*
gfx*StartpaginaHelpZoekKalenderInloggenRegistrerengfx
gfxgfx
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.       « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]  Allemaal Omlaag Print
Auteur Topic: Sieneke krijgt draaiorgelles!  (gelezen 1223 keer)
Joop
Newbie
*

« Antwoord #15 Gepost op: Maandag 08 Maart 2010, 09:42:36 »

Helemaal gelijk Johnny,
Wat een leuke club orgel vrienden?
Het is gewoon goeie reclame voor de draaiorgels of het wiel nu vlot of rustig draait?
Zal de mensen verder een worst wezen.
Grt, Joop.
cor carmio
webloggers
Sr. Member
**

« Antwoord #16 Gepost op: Maandag 08 Maart 2010, 17:38:31 »

Na de laatste berichten, van Johnny en Joop ,zal de ouwe uit Winschoten, zich wel weer terugtrekken op het item "Roddelhoek"(alleen toegankelijk voor de aangemelde leden).Ach als je al meer dan 70 jaar achter de orgels aanloopt. komen veel oude herinneringen toch weer op het netvlies. De jongere generatie, heeft het toch van "Horen Zeggen" vandaar zodra je vanuit de oude tijd hoe het was vermeld walsen ze over je heen.De "Moderne" orgelexploitatie (zover ze er nog zijn) moeten wij als oudgedienden accepteren dat de oude tijd "Verleden" tijd is, maar ik prijs mij gelukkig dat ik dat nog meegemaakt heb.Er zullen nog wel lezers zijn die met mij die tijd herinneren, maar laten we (van deze zijde) er maar een punt achter zetten, en de huidige generatie maar aan het woord laten. want alles wat is schijf over de oude tijd is toch "Behangen tegen de wind in"Ik heb al zo,n 5 jaar een poging gedaan om de oude tijd te laten herleven, maar schijnbaar wordt dit toch niet op prijs gesteld zodat ik mij ook op dit gedeelte van het Forum maar niet verder bemoei met alle berichten.Jammer maar ik wordt vaak "Afgezeken" zal ook mij een worst zijn , maar let wel dit was de realiteit vanaf de 30er jaren die ik bewust meegemaakt heb als fervent orgelliefhebber!!!!!!!!!! Huh Huh Huh
Floris
Newbie
*

« Antwoord #17 Gepost op: Maandag 08 Maart 2010, 17:53:13 »

http://stream.rtvnh.nl/Zuks2010/Zuks-4-maart.wmv

op ongeveer 5 min. nog meer promotie!
theo
Jr. Member
**

Geslacht: Man

« Antwoord #18 Gepost op: Maandag 08 Maart 2010, 18:14:53 »

Cor,
Ik wil toch reageren op jouw mail , ik kan heel goed begrijpen wat je bedoelt .
En ik heb wel respect voor dat gene wat jij op mail zet en ik zeik je zeker niet af
En ik hoop dat je wel doorgaat .
En laat de jonge generatie maar praten want zoals jij zegt jij hebt alles meegemaakt en dat kunnen ze nooit van je afnemen
Theo
Johnny
Jr. Member
**

« Antwoord #19 Gepost op: Maandag 08 Maart 2010, 19:57:49 »

Cor,
Ik wil toch reageren op jouw mail , ik kan heel goed begrijpen wat je bedoelt .
En ik heb wel respect voor dat gene wat jij op mail zet en ik zeik je zeker niet af
En ik hoop dat je wel doorgaat .
En laat de jonge generatie maar praten want zoals jij zegt jij hebt alles meegemaakt en dat kunnen ze nooit van je afnemen
Theo

Het is ook niet mijn bedoeling om het af te zeiken, maar dit onderwerp vind ik hier niet in thuis horen...!

het Pierement: De Glimlach van de Stad.
vermaak1
Jr. Member
**

Geslacht: Man

beheerder / exploitant van "de Pronkjewail"

« Antwoord #20 Gepost op: Maandag 08 Maart 2010, 20:41:54 »

He He gelukkig een verstandige beslissing.
Roddels en verhalen die geen betrekking hebben op het Sieneke gebeuren,moeten we maar op de roddelsite zetten.
Ik hou van het liedje shalalie,ze moet een halve toon hoger zingen,het promoten van een orgel doet alleen maar goed voor ons als orgeldraaiers.Zowel jong als oud.Dit stukje verleden en heden behouden we gewoon.En wie weet,komen er meer artiesten met idee om een orgel in te zetten.
Beide partijen tevreden.En als Sieneke dit leest,zeg ik alleen maar Go for Nr:1

Marcel

Met een vriendelijke groet
Marcel voor vrienden
Johnny
Jr. Member
**

« Antwoord #21 Gepost op: Zondag 28 Maart 2010, 19:45:45 »

Nu ook op Decap orgel!

http://www.youtube.com/watch?v=rMIIyY6exFU#

het Pierement: De Glimlach van de Stad.
gfx